Τέλειοι κοιλιακοί…έτσι απλά!

Ο τρόπος είναι απλός, αλλά θαυματουργός. Απλές ασκήσεις που θα κάνεις στο σπίτι σου για να τονώσεις την κοιλιά σου και έτσι να αποκτήσεις τους επίπεδους σέξι κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσουν!

1 1η Άσκηση: Στηρίζεστε στους αγκώνες, με παλάμες μπουνιές να πιέζουν το πάτωμα. Τεντώνετε πόδια πίσω κλειστά και οι μύτες των πελμάτων να ακουμπούν πιέζοντας το έδαφος. Κρατάτε λεκάνη ψηλά σφίγγοντας γλουτούς και κοιλιακούς.

Μείνετε σε αυτή την θέση για 20 δευτ.

TIP: Χρησιμοποιήστε ένα καθρέφτη για να ελέγχετε ότι παραμένει ευθεία το σώμα σας.

Γυμνάζει: Τους μύες των κοιλιακών ( άνω και κάτω κοιλιακούς).

23  2η Άσκηση: Ξαπλώστε στο πάτωμα τοποθετώντας τα χέρια σας παράλληλα με το σώμα και τα πόδια λυγισμένα πάνω από το στήθος flex (τσαρούχι πέλματα) .

Τεντώνετε πόδια διαγωνίως με πέλματα να παραμένουν  flex (τσαρούχι πέλματα). ΠΡΟΣΟΧΗ κατά την διάρκεια της άσκησης η μέση πρέπει να παραμένει στο πάτωμα σφίγγοντας καλά κοιλιακούς. (φώτο 3)

Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Γυμνάζει: Το κάτω μέρος των κοιλιακών κυρίως.

45 3η Άσκηση: Στηρίζεστε στις παλάμες που είναι ακριβώς κάτω από τους ώμους. Τεντώνετε πόδια πίσω ενωμένα με μύτες πελμάτων να ακουμπούν πιέζοντας το έδαφος. Κρατήστε λεκάνη ψηλά σφίγγοντας γλουτούς και κοιλιακούς.

Φέρνετε λυγισμένο δεξί γόνατο προς το στήθος και στον αριστερό αγκώνα κάνοντας έτσι ο κορμός στροφή. Επαναφορά στην αρχική θέση και κάνετε το άλλο πόδι. ΠΡΟΣΟΧΗ να κρατάτε χαμηλά την λεκάνη κατά την διάρκεια της άσκησης και οι καρποί να παραμένουν κάτω από τους ώμους.

Κάνετε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.                                               

Γυμνάζει: Τους πλάγιους κοιλιακούς.

ΦΥΛΛΙΑ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ