Ασκήσεις για ατελείωτες ώρες πάνω στα τακούνια!

Εσείς πόση ώρα αντέχετε πάνω στα τακούνια σας;

Αν πονάτε κάθε φορά που φοράτε τις αγαπημένες σας γόβες,  δείτε τις  παρακάτω 3 πολύ απλές ασκήσεις που θα σας χαρίσουν ατελείωτες ώρες διασκέδασης δίχως πόνο!!!

1η Άσκηση: 

1Ξεκινάτε από όρθια θέση με  τα πέλματα να είναι  παράλληλα στο άνοιγμα της λεκάνης.

 

 

 

 

2Σηκώνετε τις φτέρνες σας, διατηρώντας τεντωμένα πόδια, σφίγγοντας κοιλιακούς  και τον κορμό σε μια ευθεία.  ΠΡΟΣΟΧΗ όταν ανεβαίνουν οι φτέρνες δεν θα πρέπει να ανοίγουν προς τα έξω.

Κάντε 4 σετ 15 επαναλήψεων.

ΤIP: Μπορείτε να μείνετε με σηκωμένες τις φτέρνες  χωρίς να κάνετε επαναλήψεις, εξασκώντας έτσι καλύτερα την ισορροπία σας!

2η Άσκηση:

3

Από όρθια θέση τα πέλματα ανοίγουν σε σχήμα “V” ενώνοντας τις φτέρνες.

 

 

 

4Σηκώνετε τις φτέρνες σας, διατηρώντας τεντωμένα πόδια , σφίγγοντας κοιλιακούς  και τον κορμό σε μια ευθεία. ΠΡΟΣΟΧΗ όταν ανεβαίνουν οι φτέρνες να είναι στραμμένες προς τα μέσα όπως, και όταν πατάνε στο έδαφος να είναι πάντα ενωμένες.

Κάντε 4 σετ 15 επαναλήψεων.

ΤIP: Μπορείτε να μείνετε με σηκωμένες τις φτέρνες  χωρίς να κάνετε επαναλήψεις  αυξάνοντας το επίπεδο δυσκολίας!

3η Άσκηση:

5Καθίστε στο έδαφος με τεντωμένο κορμό και πόδια. Τοποθετήστε τις παλάμες δίπλα από την λεκάνη πιέζοντας το έδαφος. Τα πέλματα είναι καλά τεντωμένα.

 

 

 

6Στη συνέχεια, λυγίστε πέλματα.

Κάντε 4 σετ 15 επαναλήψεων.

 

 

 

ΦΥΛΛΙΑ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ