Δίαιτα για απλούς ανθρώπους!

Απλές, αληθινές, καθημερινές συμβουλές που θα σας οδηγήσουν στον Δρόμο της Απώλειας.

Aκολουθώντας τις παρακάτω απλές διατροφικές συμβουλές θα ξαναβρείτε τη φόρμα σας σε χρόνο dt, χωρίς να χρειαστεί να κλειδώσετε το ψυγείο ή να κάνετε απεργία πείνας για ν’ αποκτήσετε ιδανικές αναλογίες.

ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙΑ

Κατ’ αρχήν, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει κάποιος ότι δεν υπάρχουν «μαγικά» τρόφιμα που καίνε το λίπος, όπως επίσης δεν υπάρχουν και «μαγικές» δίαιτες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, λοιπόν, αν κάποιος επιθυμεί να χάσει λίπος χρειάζεται αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο, κάτι που σημαίνει ότι η ενεργειακή πρόσληψη θερμίδων πρέπει να είναι χαμηλότερη από την ενεργειακή δαπάνη. Θυμηθείτε, πάντως, ότι σκοπός δεν είναι να χαθούν τα περιττά κιλά μέσα σε ένα τριήμερο. Καλή και ασφαλής απώλεια θεωρείται αυτή που δεν ξεπερνά το 1 κιλό την εβδομάδα.

ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΕ 4 ΒΗΜΑΤΑ

Καμία «μαγική συνταγή» δεν υπόσχεται ξαφνική απώλεια βάρους. Αν θέλετε να ξαναβρείτε τη φόρμα σας:

1) Xρησιμοποιήστε μικρό πιάτο, με μικρά και συχνά γεύματα βασισμένα στη μεσογειακή διατροφή.

2) Μασάτε πάντα αργά, καθώς το σώμα μας χρειάζεται 20 λεπτά προκειμένου να μας δώσει σήμα ότι χόρτασε.

3) Τα σταθερά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας διατηρούν το μεταβολισμό σε εγρήγορση μειώνοντας το αίσθημα της πείνας.

4) Η «κίνηση» αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού, διαλέξτε το είδος γυμναστικής που σας ταιριάζει και αλλάξτε αισθητά την όψη του σώματος σας.

ΜΙΚΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ

Στο ημερήσιο μενού πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει σαλάτα. Τα λαχανικά, εκτός από την υψηλή διατροφική τους αξία, περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως αντιοξειδωτικά, μέταλλα, βιταμίνες, και επιπλέον φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στο αίσθημα κορεσμού και μας «προφυλάσσουν» από την κατανάλωση περιττών θερμίδων.

Επίσης σημαντική είναι η καλή ενυδάτωση του οργανισμού. Εκτός από νερό, μπορούμε να καταναλώνουμε τσάι, γάλα χαμηλών λιπαρών, χυμούς χωρίς ζάχαρη και φυσικά καφέ (μέχρι όμως 2-3 φλιτζάνια την ημέρα). Μιλώντας πάντως για το νερό, καλό είναι να γνωρίζετε ότι πρέπει να καταναλώνεται πριν από το γεύμα, όχι όμως κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά, γιατί δυσκολεύει την πέψη.

Τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και θα ήταν καλό να περιλαμβάνονται συχνά στο διαιτολόγιό μας είναι τα φασόλια, η βρώμη, το άπαχο κρέας, τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα φρούτα.

Το αλκοόλ σίγουρα επιβαρύνει τη σιλουέτα και γι’ αυτό το λόγο οι ειδικοί συμβουλεύουν στην έξοδό μας να προτιμήσουμε ένα ποτήρι λευκό ξηρό κρασί το οποίο μπορούμε να αραιώσουμε με σόδα ή ανθρακούχο νερό. Ένα ποτήρι λευκό κρασί (δηλαδή 145 ml) περιέχει μόνο 100 θερμίδες, ενώ 2 δάχτυλα ουίσκι 100 με 110 θερμίδες! Αν θέλετε να συνοδεύσετε το ποτό σας με ξηρούς καρπούς προτιμήστε να είναι λίγοι σε ποσότητα, ακαβούρντιστοι και ανάλατοι, ενώ ιδανική επιλογή είναι και τα αποξηραμένα φρούτα που δεν περιέχουν λίπος.

Όταν ψωνίζετε στο σούπερ μάρκετ προσέξτε τις τροφές που αναγράφουν στη συσκευασία τους «χωρίς ζάχαρη» ή «χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες», γιατί στην πραγματικότητα περιέχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, υποκατάστατα και άλλα πρόσθετα τα οποία αυξάνουν το αίσθημα της πείνας και υποκινούν το σώμα να αποθηκεύσει λίπος εκεί ακριβώς που δεν θέλετε.

ΦΥΛΛΙΑ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ