Θερμίδες…Σας βλέπω στο ποτήρι μου…!!!

Η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δείχνει να έχει ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία, αφού πλήθος μελετών συσχετίζουν την προστατευτική του δράση ενάντια στην καρδιαγγειακή νόσο. Τα καλά νέα; Η δράση αυτή του αλκοόλ δεν αφορά μόνο το διάσημο κόκκινο κρασί, αλλά και άλλα αλκοολούχα ποτά όπως η μπύρα. Η ξανθιά «θεά», για παράδειγμα, περιέχει και θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο, καθώς και κάποιες ποσότητες αντιοξειδωτικών.

Πότο.. light; 
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να «ελαφρύνετε» θερμιδικά τα ποτά σας.

• Πείτε ναι στην κατανάλωση ποτών με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλη όπως η μπύρα, το κρασί , η σαγκρία.

• Αραιώστε το ποτό σας με νερό, σόδα ή light αναψυκτικά, που περιέχουν λιγότερες από μία θερμίδες. Έτσι θα γλιτώσετε τις επιπλέον «αλκοολικές» θερμίδες και το ποτό θα σας κρατήσει παρέα για περισσότερη ώρα.

• Ζητήστε το ποτό σας ελαφρύ.

• Δώστε προσοχή στα αλμυρά συνοδευτικά όπως οι ξηροί καρποί, τα αλλαντικά και τα πατατάκια. Με την αυξημένη πρόσληψη αλατιού, αυξάνεται η αίσθηση της δίψας και μπορεί να σας οδηγήσει σε υπερκατανάλωση ποτού.

Κοκτέιλ ή απλό ποτό;
Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί κατά πολύ η κατανάλωση των κοκτέιλ. Είναι πιο «νόστιμα» ενώ κατά βάση περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα αλκοόλ από ένα απλό ποτό. Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, «παντρεύουν» το αλκοόλ με διάφορα σιρόπια, ή μαρμελάδες που αυξάνουν τη θερμιδική απόδοσή τους. Αν τελικά επιλέξετε να καταναλώσετε κάποιο κοκτέιλ προσπαθήστε να μείνετε στο «ένα» και να μην παρασυρθείτε από την παρέα. Καλό «δροσερό» καλοκαίρι και στην υγεία σας!alcool_thermides