Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο!

Αν λοιπόν μια σκούπα δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο μαγείας, (ξέρετε, το γνωστό παραμύθι με την ιπτάμενη σκούπα), εγώ μπορώ να σας δείξω πώς θα γίνει αντικείμενο… σοβαρής προπόνησης, ειδικά για το πίσω μέρος του σώματος, που θέλουμε να είναι πολύ… μπροστά!

Δώστε βάση στο σκουπόξυλο λοιπόν… γιατί το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο και γιατί μπορεί να σας στείλει στον παράδεισο με το σώμα των ονείρων σας…

 

1η Άσκηση:

1   Ξαπλώνετε με το στήθος στο πάτωμα (μπρούμυτα) κρατώντας την ξύλινη ράβδο, με άνοιγμα  χεριών μεγαλύτερο των ώμων, αντίστοιχα και το άνοιγμα των ποδιών.

 

 

 

3

Σηκώνετε τα χέρια με τον κορμό, διατηρώντας το κεφάλι στην ευθεία της σπονδυλικής στήλης και    επανέρχεστε στην αρχική θέση.

 

 

 

 

2 Σηκώνετε τα πόδια διατηρώντας τα τεντωμένα και επανέρχεστε πάλι στην αρχική θέση.

 

 

 

 

4

Τέλος, άρση μαζί χεριών ποδιών και επαναφορά στην αρχική θέση.

Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

 

 

 

2η Άσκηση:

5  Ξαπλώνετε με το στήθος στο πάτωμα (μπρούμυτα) κρατώντας την ξύλινη ράβδο πάνω από τους  γλουτούς σας με τις παλάμες στραμμένες στο ταβάνι και τα πόδια τεντωμένα, με άνοιγμα  μεγαλύτερο από των ώμων και μην ακουμπώντας στο έδαφος.

 

 

 

6  Σηκώνετε χέρια ψηλά και ταυτόχρονα λυγίζετε γόνατα, φτέρνες στη ράβδο.

Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

 

 

 

3η Άσκηση:

7    Ξαπλώνετε με το στήθος στο πάτωμα κρατώντας την ξύλινη ράβδο, να μην ακουμπούν τα χέρια  στο έδαφος και με άνοιγμα χεριών μεγαλύτερο των ώμων, αντίστοιχα και το άνοιγμα των ποδιών.

 

 

 

8  Γυρίζετε προς τη δεξιά πλευρά, προσπαθώντας ο αντίστοιχος αγκώνας να ακουμπήσει στο γλουτό.   Επαναφορά στην αρχική θέση και επαναλαμβάνετε το ίδιο στην αριστερή πλευρά.

Κάνετε 3 σετ των 16 επαναλήψεων.

 

 

mikro

 

 

 

 

 

Τα ρούχα είναι μια προσφορά του καταστήματος αθλητικών ειδών  Άθλος.