ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ… ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ!

Γυμνασμένα χέρια. Μια δύσκολη υπόθεση για μια γυναίκα, που δεν θέλει να βλέπει τα μπρατσάκια χαλαρά, έχοντας πάντα το φόβο να σηκώσει τα χέρια της ψηλά και να χειροκροτήσει.

Το μυστικό είναι στην ένταση των ασκήσεων που στοχεύουν ακριβώς εκεί που θέλουμε. Χρησιμοποιώντας την μπάλα θα ασκείτε μια συνεχόμενη πίεση στους μύες έχοντας έτσι τα καλύτερα αποτελέσματα.

Πριν ξεκινήσετε καλό θα ήταν να κάνετε μερικούς κύκλους τους ώμους και τα χέρια σας προς όλες τις κατευθύνσεις για να ζεσταθούν οι αρθρώσεις και οι μύες σας. Εκτελέστε κάθε άσκηση για 20 επαναλήψεις, συνεχίζοντας κατευθείαν στην επόμενη άσκηση. Αφού ολοκληρώσετε όλο το σετ των τριών ασκήσεων, πάρτε μια ανάσα για 1-2 λεπτά και επανάλαβε από την αρχή τις ασκήσεις δύο ακόμη φορές. Μην ξεχνάτε ότι το πρόγραμμα πρέπει να το επαναλαμβάνετε 3-4 φορές την εβδομάδα. 

1η Άσκηση :

12 Ξεκινάτε από όρθια θέση με πέλματα να είναι  παράλληλα στο άνοιγμα των ώμων και λυγισμένα γόνατα. Φέρνετε τον κορμό μπροστά διαγωνίως, με την πλάτη σε ευθεία ρουφώντας την κοιλιά (δυνατοί κοιλιακοί) και σφίγγεται γλουτούς. Κρατάτε την μπάλα στο ύψος του στήθους με λυγισμένους αγώνες γυρισμένους προς τα έξω. 

Πιέζεται την μπάλα με τις παλάμες σας. 

Γυμνάζει: Τους μύες του στήθους, την εσωτερική πλευρά των χεριών (δικέφαλο βραχιόνιο) και τους ώμους (δελτοειδείς).

2η Άσκηση :

34  Από όρθια θέση με διάσταση ποδιών στο άνοιγμα των ώμων και λυγισμένα γόνατα. Φέρνετε τον κορμό μπροστά διαγωνίως, η πλάτη σε ευθεία ρουφώντας την κοιλιά (δυνατοί κοιλιακοί) και σφίγγεται γλουτούς.  Τεντώνετε χέρια στο ύψος του στήθους κρατώντας την μπάλα. 

Σηκώνετε χέρια πάνω από το κεφάλι, ασκώντας συγχρόνως πίεση στην μπάλα με τις παλάμες δημιουργώντας ένα ρόμβο με τα χέρια σας.

Γυμνάζει: Τους μύες της πλάτης και τους ώμους (δελτοειδείς).

3η Άσκηση :

56  Διατηρήστε την αρχική θέση των προηγούμενων ασκήσεων και κρατήστε την μπάλα με χέρια ορθή γωνιά μπροστά από την κοιλιά σας με ανοιχτούς αγκώνες προς τα έξω.

Πιέζεται την μπάλα με τις παλάμες σας, κλείνοντας αγκώνες προς τα μέσα (προς την κοιλιά). 

Γυμνάζει: Τους ώμους (δελτοειδείς) και την εξωτερική πλευρά των χεριών (τρικέφαλο βραχιόνιο).

ΦΥΛΛΙΑ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ:

«ΑΘΛΟΣ » ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ 52 ΤΡΙΠΟΛΗ